Lanat be man


Avareh Marg Copyright © 1390 - 1394 All right reserved

لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم

دست منو گرفت و بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد

لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم

دست منو گرفت و بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد
یکی بگه،یکی بگه که ماه من کی بوده
مسبب گناه من کی بوده
سهم من از نگاه تو همین بود
عشق تو بدترین قسمت بهترین بود
تو دل باروون منو عاشقم کرد
بین و زمین و آسمون ولم کرد
یکی بگه چجوری شد که این شد
سهم تو آسمون و من زمین شد

لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم

دست منو گرفت و بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد






http://up.ghalebgraph.ir/up/galebgraph/authors/hamidreza/Bahman94/3/10.png



†??'§ : Avarehmarg, Avareh, marg, آواره مرگ, آواره , مرگ, تنهایی, عاشقانه, جدایی, هستی, زیبایی, دلداده, خاموش, عاشقانه هایم, تنهایی هایم, شب اول, تتلو, موزیک جدید , داستان عاشقانه, ,
6 / 10 / 1393 1:13 بعد از ظهر |- اواره مرگ -|

C†?êmê§